Recunoaşteţi imediat calitatea produselor noastre: la duş, la baie sau la spălarea mâinilor. Şi totuşi cine se află în spatele succesului? Ce promovează Hansgrohe, ce semnificaţie economică are compania, unde îşi asumă răspunderea? Aruncaţi o privire prin „gaura cheii“ furnizorilor de băi din compania situată în Pădurea Neagră, asupra produselor acestora, pe care le găsiţi pe tot globul. Aflaţi cu ce ne identificăm. Şi ceea ce e important pentru noi.
Vă puteţi baza pe calitatea de marcă testată în practică, de la hansgrohe. Avantajele dvs.: produse de prima clasă, design excepţional, durabilitate şi service excelent. În continuare dorim să evidenţiem şi mai mult anumite aspecte pentru dvs.:
Respectarea legilor, reglementărilor şi directivelor interne reprezintă o prioritate de top pentru Grupul Hansgrohe. Numai dacă noi, cei de la Hansgrohe, acţionăm în mod etic şi avem un comportament integru, ne putem proteja compania, angajaţii şi partenerii noştri de afaceri.
Punerea la îndoială sau încălcările principiilor noastre etice pot reprezenta un risc pentru companie, angajaţi şi alte persoane. Din acest motiv, investigăm toate raportările interne şi externe referitoare la încălcări. Dacă aveţi astfel de raportări sau dacă doriţi să depuneţi o plângere, puteţi contacta linia telefonică directă pentru etică Masco. De asemenea, puteţi utiliza această modalitate de raportare pentru a depune plângeri cu privire la încălcări ale drepturilor omului şi ale mediului.
În descrierea procedurii, enumerăm domeniile specifice în care puteţi raporta încălcări. Documentul poate fi descărcat de mai jos.
Am instituit linia noastră telefonică directă pentru etică împreună cu societatea noastră mamă, Masco Corporation.
Informaţii suplimentare se găsesc şi lahttps://www.hansgrohe-group.com/de/ueber-uns/nachhaltigkeit/unternehmensfuehrung.